Link do Akademii

Kontynuacją projektu "Przez rok nie kupię jedzenia" jest Akademia Przyziemnych Umiejętności. Poza Akademią w ramach ClearMind.pl dbam o dobrostan mentalnym pracowników firm oraz rozwijam kreator stron internetowych Najszybsza.pl. Miło mi będzie jeśli odwiedzisz te projekty!


piątek, 21 listopada 2014

Webinar

Zapraszam Was na zorganizowany przez Cohabitat webinar dotyczący mojego projektu. 

miejsce: internetowe spotkanie w formule webinaru 
Data: 26 listopada, środa
Godzina: 19.00 - 20.30
Odpłatność: dobrowolna donacja / wstęp wolny
Zapis wideo: tylko dla osób które przekazały donację
Rejestracja: http://niekupiejedzenia.evenea.pl/

------
WEBINAR to nic innego jak odbywające się "na żywo" seminarium przeniesione z sali wykładowej do Internetu. W trakcie jego trwania wszyscy uczestnicy widzą wykładowcę i innych uczestników, mogą się z nimi bezpośrednio kontaktować - zadawać pytania i wyrażać opinie. Każdy uczestnik "siedzi w pierwszym rzędzie" - nikt mu nie zasłania, nikt mu nie przeszkadza. Prezentacje pokazywane przez wykładowcę są widoczne na Twoim ekranie.

Do zobaczenia! :)

10 komentarzy:

  1. Szkoda,że nic to nie działa. Próbowałam wielokrotnie się zapisać ale nie dostałam żadnego linku w mailu.
    Jeśli autor to czyta,to bardzo cieszyłabym się gdyby ten webinar był zapisany i udostępniony jako promocja siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lipa: "Zapis wideo: tylko dla osób które przekazały donację". Dlaczego właśnie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, pytanie do Pawła z Cohabitatu. Ja nie ustalałęm zasad i nie pobieram wynagrodzenia. Ale Paweł pewnie ma koszty organizacji webinarów, więc zapewne chciał w ten sposób pokryć koszty, by móc w sposób "otwarzalny" robić kolejne. Pozdrawiam Igor

      Usuń
  3. Owszem, działa, brałam udział chyba we wszystkich webinarach Cohabitatu, szczególnie w tych dotyczących budowania ze słomy i gliny. Donacje są w wysokości dowolnej, więc raczej każdego stać na wpłatę choćby 10 zł - realizacja webinaru i w ogóle projektów Cohabitatu coś przecież kosztuje...
    Żałuję bardzo, że nie dowiedziałam się na czas... Twój projekt, Igorze, jest bardzo dla mnie interesujący.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i pozdrawiam :). I mam nadzieję, że nie palisz dziwaków na stosie Inkwizycjo :). W przeciwnym razie już po mnie :).

      Usuń
    2. Ha! Okazało się, że moje dziecko rodzone brało udział w webinarze ;) Tak więc mam materiały i relację z pierwszej ręki ;)
      Córka stwierdziła, że koniecznie musi być następne seminarium, bo w przeciągu tej 1,5 godziny udało się zaledwie liznąć tematy. jeśli ktoś uważnie czyta Twojego bloga ;) to miał niedosyt ;)

      Usuń
  4. Dziękuję za ciekawą konferencję :) czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  5. my grandmother is a real hostess on her farm there are not only cows, geese ducks, but also a few rabbits, this is a crazy job

    OdpowiedzUsuń
  6. I would love to take part in your webinar, I am sure that you will deliver some essential information regarding everything important. I have in mind a professional editor resume creator resume service works for you that might help you.

    OdpowiedzUsuń
  7. 49 year old Assistant Media Planner Standford Royds, hailing from Cold Lake enjoys watching movies like Doppelganger and Skiing. Took a trip to Ilulissat Icefjord and drives a Alfa Romeo 8C 2300 Castagna Drop Head Coupe. kliknij, aby przesledzic

    OdpowiedzUsuń